Klasične upute - komentirane snimke ekrana

Namjena ovog poglavlja je opisati korištenje programa opcija po opcija na jednostavan način i uskoro bi se ovdje trebali naći tutorijali za sve opcije programa. Za pregled tutorijala potrebna je aktivna veza na internet (jer se isti odvijaju online), a Vaš internet preglednik (Internet Explorer, Firefox, Google Chrome, Opera, Safari) mora imati omogućeno slobodno otvaranje pop-up prozora za domenu www.adriakod.hr

Ove upute možete pogledati i kao komentirane youtube video tutorijale



Troškovnik

Baza podataka

Praćenje objekata

  • Iako se svi potrebni podaci mogu dodavati ili mijenjati u hodu, preporuruča se dobra priprema za praćenje objekata:
    • Firma (ažurirajte podatke o Vašoj firmi)
    • Partneri (ažurirajte podatke o Vašim poslovnim partnerima)
    • Objekti (ažurirajte podatke o Vašim objektima)
    • Radnici (ažurirajte podatke o Vašim radnicima)
  • Radna lista - šihterica (dnevno, tjedno, mjesečno ili kad želite unosite stvarni utrošak radnih sati)
  • Interni račun (dnevno, tjedno, mjesečno ili kad želite unosite stvarni utrošak materijala)
  • Računi i situacije automatikom osiguravaju podatke o realizaciji, normiranim količinama i sl.
  • Rezultat po objektima (na temelju prethodnih unosa, svakodnevno možete ostvariti uvid u stanje svih objekata ili svakog zasebno)
  • Vremensko praćenje izvršenja kroz GANTOGRAM (NOVO!)

Materijalno knjigovodstvo

  • Početno stanje: Iako je na jednom unosu početnog stanja moguća bilo kakva kombinacija resursa (materijala, alata, usluga i sl.) i moguće istovremeno zaduženje objekta, subjekta i radnika, radi lakšeg razumijevanja tutorijali su podijeljeni:
  • Ulazni račun - Primka: Iako je na jednom ulaznom računu moguća bilo kakav sadržaj (kombinacija materijala, alata, usluga i sl.) i moguće istovremeno zaduženje objekta, subjekta i radnika, radi lakšeg razumijevanja tutorijali su podijeljeni:
  • Utrošak: Ako ste materijal ili drugi resurs primili na zalihe (unosom kroz Ulazni račun - Primka ili Početno stanje...) ovim dokumentima ih možete skinuti sa zaliha:
    • Utrošnica (ako ste nekim zalihama zadužili neki objekt, subjekt ili radnika, utrošnicom ćete ih razdužiti, odnosno provesti materijal, sitni inventar i sl. kao utrošen)
    • Otpisnica (za otpis nekog materijala sa zaliha - u slučaju krađe, uništenja i sl. - prijenos na troškove bez terećenja objekta)
  • Prijenos: Ako ste materijal ili drugi resurs primili na zalihe (unosom kroz Ulazni račun - Primka ili Početno stanje...) ovim dokumentima ih možete premještati sa zaliha na zalihe (npr. s objekta na objekt):
    • Međuskladišnica (ako ste nekim zalihama zadužili neki objekt, subjekt ili radnika, utrošnicom ćete ih razdužiti, odnosno provesti materijal, sitni inventar i sl. kao utrošen)
    • Zadužnica (ako ste nekim zalihama zadužili neki objekt, subjekt ili radnika, utrošnicom ćete ih razdužiti, odnosno provesti materijal, sitni inventar i sl. kao utrošen)
    • Revers (ako ste nekim zalihama zadužili neki objekt, subjekt ili radnika, utrošnicom ćete ih razdužiti, odnosno provesti materijal, sitni inventar i sl. kao utrošen)
  • Prijenos i utrošak: Ako ste materijal ili drugi resurs primili na zalihe (unosom kroz Ulazni račun - Primka ili Početno stanje...) ovim dokumentima ih možete obračunati kao troškove na nekom objektu, bez prethodnog premještanja:
    • Međuutrošnica (ako ste nekim zalihama zadužili centralno skladište bez direktnog rasporeda po objektima, međuutrošnicom ćete ih razdužiti, odnosno provesti materijal, sitni inventar i sl. kao utrošen na konkretnom objektu)
  • Izvodi: Generiraju se kao posljedica, nakon unosa prethodnih događaja, služe za uvid u tijek materijala i drugih resursa)
    • Materijalni dnevnik (ako želite uvid u tijek svih materijala i drugih resursa, kronološki, od nabave do utroška ili trenutno stanje zaliha)
    • Kartica resursa (ako želite uvid u tijek nekog konkretnog materijala, od nabave do utroška ili trenutno stanje zaliha tog materijala)
    • Stanje zaliha (uvid u trenutno stanje zaliha, svih, ili filtrirano po nekom kriteriju)
    • Stanje troškova (uvid u trenutno stanje troškova, svih, ili filtrirano po nekom kriteriju)
  • Arhiviranje dokumenata:

Obrada postojećih knjiženja

NAPOMENA: U razvoju su tutorijali i za druge opcije, pa ostavljamo mogućnost da neki linkovi unutar tutorijala još nisu povezani.

Napomene

Sustav je paket desktop aplikacija i može se pokretati na Windows 7, 8, 10 ili 11.

Može se pokretati i na MacOS-u, ali unutar Windows OS instaliranog kao Virtual Machine, npr. VirtualBox, VMware ili Parallels Desktop (potvrđeno i u praksi, ali nužna je provjera na konkretnom MacOS-u i konkretnom VM-u).

Neke opcije rade i kao mobilne opcije, te se mogu pokrenuti i na mobilnim uređajima. S novom verzijom programa stvoreni su uvjeti za značajno proširenje mobilnih opcija, na čemu radimo stalno.

* Na ovim web stranicama korišteni su citati A. Forda (grupa TNT), G. S. Pattona, M. Twaina i dr.

Jednostavnost



Prenosivost

Software se isporučuje na USB-sticku i radi po principu "uključi i radi". Odnosno, dovoljno ga je samo uključiti u neki USB port i početi raditi. Na taj način korisnik može svoje poslovanje nositi sobom na sticku, a po potrebi uključiti stick u bilo koji moderniji PC i pokrenuti program bez instalacije.

Ako korisnik ipak želi, može provesti klasičnu instalaciju sa priloženog CD-a na tvrdi disk i koristiti ga kao i druge programe.

Sada je moguć rad i bez USB-sticka, uz autentifikaciju logiranjem, ali u tom slučaju za pokretanje programa je potrebna internet veza.

Kontakt

Tvrtka:ADRIAKOD d.o.o.
Adresa:Crikvenica, Franje Cara 14
OIB:81220364640
TaxID:HR81220364640
IBAN:HR7624020061100557653
SWIFT:ESBCHR22
DUNS:500665001
 
Kontakt:Zvonimir Dodlek, b.i.a.
Telefon:+385-51-241-277
E-mail: